sobota, 22 sierpnia 2020

Odprawa

Lecę. A właściwie planuję, że polecę. Z Warszawy do Pragi i potem z powrotem. Aby było wygodniej sprawniej i żeby mnie na pewno wpuścili na lotnisko (z powodu epidemii są różne ograniczenia) warto się odprawić online. Próbowałam wczoraj, ale okazało się, że mogę to zrobić najwcześniej 24 godziny przed planowanym terminem odlotu. Zatem zrobiłam to przed chwilą i zapisałam stosowny dokument w smartphonie, by mieć do niego łatwy dostęp na bramce lotniskowej.

Mam odpowiedni zapis też w komputerze i dodatkowo wydruk pod ręką.

Jutro rano odbierze mnie przewoźnik spod domu w Olsztynie.


 

Zdjęcie z pixabay

Ostatni post na blogu - zapraszamy na Instagram!

Drodzy Obserwatorzy i Sympatycy bloga "Tak, możemy...w bibliotece", informujemy, iż z dn. 07.07.2023 r. kończymy publikację relacj...